Julen

Jag börjar känna julkänslan. Bara lite. Den närmar sig hela tiden. jag har haft mycket annat att tänka på och därmed skjutit det åt sidan. Men nu börjar det komma och det känns bra.
Ända sen det hände har jag haft det jobbigt. Men nu ska jag verkligen ta in julen på riktigt.

Förra julen var mysig, det var jag och mamma, vi var hemma hos mig och åt god mat och myste ordentligt


Hårt bröd med julskinka och senap framför Kalle Anka.


Mössan på


Min elektriska ej barrande s.k julgran :)


Våran mysiga julmiddag <3

I år blir julen på annan ort. Den ska firas i knivsta med min kära och hans familj. Kommer bli supermysigt.

Nej nu ska jag pallra mig upp ur sängen, göra mig iordning. Ska nämligen iväg och handla en till dos färg till mitt badrum. Det artar sig ;) Slänger upp en "under ombyggnads"-bild senare under dagen..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0