Mamma!

Jag har spenderat natten som var hemma hos mamma min. Jag vill inte vara ensam efter det som hänt. Nu har Robin lovat att hålla mig sällskap ikväll och resten av helgen. vilket känns otroligt bra. Och mysigt.

Jag vet att jag borde prata med någon, men jag orkar inte just nu. Så enkelt är det. Jag har lovat en vän att inte låta de gå för långt. Och det tänker jag hålla. Jag ska klara detta. Jag vill!


Ikväll känns som en fredag för mig. Jag är ledig imorgon och ska utnyttja dagen på bästa sätt. De blir frissan, Ikea, och sen badrumsrenovering till helgen. Det ska målas, det ska rengöras och badkaret ska ut ut ut. Nu blir de dusch istället. fick ju en perfekt avslutning med mitt badkar efter de att älsklingen hade lagt ut rosenblad i hela.







Tomorrow then...what to do with my hair?????


Jag vet inte riktigt


Ska fika med mor och ikväll blir det ett glas vin efter jag blivit hämtad. För det borde jag vara värd

Postat av: idun

den högst upp till höger tycker jag.



tänker på dig mimsis

2010-12-02 @ 19:09:41
Postat av: Lowa

Längst ner till vänster, helt underbar! =)

2010-12-03 @ 14:29:25
URL: http://www.lowawallman.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0