Min helg,

Igår va jag nere hos Anette och unnade mig en liten klipp och nya slingor. Jag va trött på att vara en blandning mellan mörkt och ljust hår, så de blev ljust igen. :)
Hon är verkligen duktig och nu ska hon sluta när hon får sin salong såld. vem ska jag då gå till? :( Hon vet verkligen hur mitt hår ör och vad som funkar för mig. har klippt mig hos henne sålänge jag kan minnas.

Det blev iallafall ingen direkt frisyr. Jag är fortfarande fast vid att jag vill spara långt hår. Så som sagt blev de bara topparna :) skillnade är nog färgen





idag ska jag fortsätta med mitt badrum. Det ska göras om helt. Jag är sååå less på de- Väggar ska målas, ny inredning, badkaret ska ut e.t.c.  Hur dötrist ser de inte ut liksom.



Efter-bild kommer när det finns en :)

Ha en bra lördag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0