Snart färdigt

Nu är det nära. Mitt badrumm har snart genomgått en totalförändring. Jag är riktigt nöjd och tycker de är rätt mysigt att gå in i badrummet. Att använda badrummmet.

Så tack Mamma och David för all hjälp jag fått. Det har blivit som jag hade tänkt mig.
Lite saker saknas,diverse hylla osv. men tillsvidare är jag nöjd och har samtidigt passat på att rensa de "lagret" med prylar jag hade i mina skåp innan. Har gått från 3 skåp till 1.
Innan va de en hel ikea-kasse fylld med saker. Haha det fanns inte en chans att allt de skulle få plats.



Före:



Väggarna var vita/gula.
Badkar fanns
3 vita skåp.
Vitt duschdraperi



Efter:














målade ljusgrå väggar
Nytt skåp
badkar ut
Stor spegel med glashylla
liten rakspegel
nya krokar för handdukar
nya toarullshållare (?)
Nytt duschdraperi
nya ljushållare, och en liten klocka :)

Hylla i duschen ska upp för schampoo och lite annat sånt mysigt. Kanske får prata lite med tomten om de.



Jag är ensam och de är jobbigt. otroligt jobbigt. Men jag håller mig ovanför ytan. Och de finns bara en person att tacka för de. ♥ Jag hade aldrig klarat detta utan dig. Speciellt då andra sviker.  Du är ovärdelig
Postat av: Lowa

Vad fint det blev!

2010-12-12 @ 13:42:14
URL: http://www.lowawallman.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0